Pro si contra: articolele sa fie mai lungi de 300 de caractere, ca sa fim in trend?

Am numit articolul cu titulatura de pro și contra pentru că am de gand sa evidențiez fiecare zonă. Am citit o mulțime de articole, unele mai bune, altele mai puțin, de lungimi diferite.

Mulți recomandă să scriem posturi mai mari de 300 de caractere pentru a da bine în motoarele de căutare. Numai că aici se cuvine o precizare: nu stă nimeni să citească multă informație decât dacă este vorba despre un tutorial sau un articol pur profesional. De aici rezultă concluzia că nu trebuie să forțăm frazele, într-o succesiune de date, ce spun același lucru.

Pe de alta parte, un articol simplu, coincis, care să dea bine la public este mult mai indicat. Ca și completare: 50 de caractere este mult prea puțin, cititorul riscând să creadă că se aflta pe Twitter. Integrand informația cu un site de socializare, succesul este garantat. Cam atât despre lungime.

Lucrurile merg în direcția dorită atunci când calitatea scrierii se vede prin intermediul interacțiunii din zona socială. O grămadă de distribuiri și de like-uri arată ca subiectul abordat este pe placul multora.

Se mai pot scrie multe pe acest subiect, însă trebuie să ne gândim doar la ce scriem și mai puțin la cuvinte cheie. Pentru că motoarele de cautare au evoluat foarte mult. Așadar, haideți să ne concentram pe scris!

Pro si contra: articolele sa fie mai lungi de 300 de caractere, ca sa fim in trend?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Derulează în sus